midng.blogg.se

Det var den helgen

Publicerad 2012-09-09 15:50:19 i Emma,


Stört hur snabbt helgen går. Redan söndag och i morgon är det skola... Vad har jag gjort då, och vad har ni gjort?

I fredags efter skolan kom Emma och Felicia hit. Vi käkade god middag och lite efterrätt. Drog till Fredric och chillade med alla grabbar och tjejer ett tag. Elin och Sofie följde med mig hem och sov kvar. Igår städade jag mitt rum och tog det lungt. Vid fem kom pappa och Lollo hem och gjorde pizza som det blev till middag. Fixa mig osv innan jag mötte upp Emma R, Linn och Ricky för att fira Simon som fyller arton idag! Var där tills dom skulle ut på krogen, runt elva tror jag att det var. Då drog vi småglin hem till Niklas i Vega och hade lika kul som dom på krogen. ;)

Idag blir det middag med farmor som är hemma här. Senare kommer Felicia, vi ska köra på en myskväll. Blir nog dipp och grönsaker plus film. Mysigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela